top of page

שניתה מחפשת 150 מהפכנים

Updated: Apr 8, 2022

חברים נהדרים ושותפים יקרים, שניתה כאן עם עדכון מרגש!

בשנה שחלפה הגיעו אלי אינספור בקשות עזרה עבור ילדים באוגנדה הנמצאים במצב שברירי וזקוקים לסיוע. כל אחד ואחת מהם עם סיפור קורע לב אחר, אך דבר משותף לכולם - אין להם לאן לפנות ולא מי שיעזור. מצב שאני, כמו שאתם מכירים, לא רוצה להישאר אדישה אליו.

בחודשים האחרונים יצרתי שותפויות מקומיות חדשות כדי להרחיב את תכנית המלגות ולעזור לילדים נוספים לא רק לצאת ממעגל העוני אבל גם להיכנס לבית ספר ולסלול את עתידם למקום טוב בהרבה מהמקום בו הם נמצאים היום.


אני מתחילה היום קמפיין גיוס עבור 150 ילדים באוגנדה הנמצאים במצוקה ואינם יכולים להרשות לעצמם ללכת לבית ספר. אני בחיפוש אחר מהפכנים שירצו להצטרף למשפחת שניתה לתהליך משנה חיים זה. ביחד יש לנו את הכוח לייצר שינוי אמיתי.


צפו בסרטון שהכנו על העבודה של שניתה בשנתיים האחרונות באוגנדה שבו שירי שלנו נזכרת באיך הכל התחיל ולאן ממשיכים מכאן. מבטיחה שתאהבו, מבטיחים לשתף? (:




 

מהי תכנית המלגות של שניתה?

היכולת לנצח את מעגל העוני היא אפשרית וחינוך והשכלה הם הכלי הנכון לעשות זאת, כשבאותה נשימה לקדם שוויון הזדמנויות, סיוע ופיתוח עבור אוכלוסיות מוחלשות.

מודל תכנית המלגות של שניתה נולד על מנת לאפשר לילדים רבים לרכוש השכלה במקומות בהם הדבר אינו מובן מאליו. הצלחת התכנית תלויה בשיתוף פעולה של קהילת שותפים פרטיים מסורים.


הצטרפות לתכנית המלגות היא בעלות חודשית של 150 שקלים. במקביל להזדמנות חינוכית והשכלתית, שניתה דואגת לספק את צרכיהם של כל תלמיד ותלמידה בתכנית ולעדכן את שותפיה לאורך כל הדרך.


לאחר הצטרפותך לתכנית נעדכן בפרטים אודות הילד או ילדה הספציפיים עבורם תממן את מלגת הלימוד. מאותו יום, בנוסף לעדכוני העמותה, נעדכן אותך באופן אישי בהתקדמות התלמיד/ה אותו תלווה/י בעזרת תמונות ועדכונים אישיים מהשטח. (ניתן להצטרף גם בצורה אנונימית.)


ההרשמה לתכנית המלגות כעת פתוחה עד ה31 לדצמבר. הילדים שיצטרפו לתכנית

יכנסו לבית ספר כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה, ה10 לינואר באוגנדה.


לפרטים נוספים לחצו כאן ולהצטרפות לחצו כאן

אפשר ליצור איתי קשר גם באימייל  shanitainfo@gmail.com


אוהבת,

שניתה.



 

1,026 views0 comments
bottom of page